A7LA SHBAB : DOWNLOAD & ENJOY
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

A7LA SHBAB : DOWNLOAD & ENJOY

ThE RaTeD [R] SuPeR WeB SiTe : A7LASHBAB

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت للمتزوجين

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
khaloOoD
عضو ذهبي
عضو ذهبي
khaloOoD

نكت للمتزوجين Empty
مُساهمةموضوع: نكت للمتزوجين   نكت للمتزوجين I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 21, 2010 3:28 pm

مرة واحد نازل من بيتة عمال بيصرخ ويزعق وبيقول ألحقوني يا عالم ألحقوني يا ناس حماتي هترمي نفسها من الشباك ألحقوني بالأسعاف ألحقوني يا عالم ففي واحد صحبة سمعة وهو جاي من على أول الشارع فقلة أية في ايه أنتا بتزعق ليه قام صحبنا قاله حماتي هترمي نفسها من الشباك قام رادد عليه صاحبه وقاله وأنتا ايه أللي مزعلك قام قاله الشباك مش عايز يفتح

............

مره واحده بتقول لجوزها "تصدق إن أنا كل يوم بحلم بيوم جوازنا" قالها "هى لسه الكوابيس دى بتجيلك؟"

---------

واحد بيقول لمراته ... انا النهاردة عايز رومانسية فى البيت ... راحت الزوجة سألت امها : يعنى ايه رومانسية ؟؟ الام : مش عارفة بس احتياطى إنقعى الرز

بتمنى يكون اعجبكم الموضوع تحياتيkhaloOoD Smile
king44
عضو فضي
عضو فضي
king44

نكت للمتزوجين Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت للمتزوجين   نكت للمتزوجين I_icon_minitimeالسبت يوليو 30, 2011 2:13 pm

يسلمو النكت كتير حلوة يا خلووود
FoX
ThE AdMiN ~
ThE AdMiN ~
FoX

نكت للمتزوجين Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت للمتزوجين   نكت للمتزوجين I_icon_minitimeالأحد يوليو 31, 2011 9:53 pm

هههههههههههه نورت المنتدى من جديد يا حلوو
https://ahlashbab.ahlamontada.net

نكت للمتزوجين
صفحة 1 من اصل 1